Alla inlägg under maj 2008

Av Kelm Buhr - 29 maj 2008 13:41

Jag skrev.

Men nu är sommaren här och man har kanske annat att göra än att uggla inne.

Jag rusar(med cykel) till och från undersökningar. Äter piller på morgonen. Men inga piller på kvällen. Ultraljud på njurar och av hjärta. Nu kanske jag får det svart på vitt som jag kan visa upp som bevis på att jag har det, till de som tror att jag inte har det. Men de flesta vet redan att jag har, det som några inte tror jag har, men som jag vet att jag har. DÄR tappade jag tråden.

Det kanske visar sig att jag har alldeles för stort hjärta, för att platsa i dagens samhälle. Helst kanske man skall ha ett litet svart hjärta som tickar för bara en. Men jag tycker nog det är bättre med ett hjärta med överkapacitet och som tål att överbelastas.


P&K till mina flickor. Snart kommer jag och hälsar på.

Av Kelm Buhr - 5 maj 2008 13:45

under solen.

Har varit till hyglonisten med tänderna(undrar när man kan skicka dem dit bara för skrapning och polerning).Skall dit på torsdag för slutlig bedömmning.

Har oxå varit och tagit njur-prover för bedömning nästa vecka.

Hoppas att jag får MVG på ngt av proven.

Nu skall jag gå ut i solen en stund...

P&K

Av Kelm Buhr - 2 maj 2008 10:50

Det händer inte mycket i en liten stad som Varberg och händer det ngt så är det inte alltid av godo.

Hade inbrott i bilen under helgen. De hade slagit in en bakruta och försökt att tjuvkoppla den, men inte kommit längre. Det var tur för tjuvarna det, för när det regnar så brukar bilen tjuvstanna efter några hundra meter(ofriviligt tjuvlarm). Så nu kommer det en oförutsedd utgift(tycker mycket bättre om de oförutsedda inkomsterna). 

Jag har även kommit i kontakt med en gamal gamal gamal skolkompis(jag stammar inte. Han är så gammal. Från grundskolan). Har inte hört ngt på 20 år. Gamal bassist från bandet "Scooby doo's" på 70-talet.

Det är alltid roligt att höra av gamla vänner. Nackdelen är att de har blivit så gamla ;0)

Ålder synns ju som bekant bara på barnen och "gamla" vänner 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards