Direktlänk till inlägg 3 april 2008

Jag är kass

Av Kelm Buhr - 3 april 2008 13:53

på att skiva in och referera mitt liv på detta forum.

Jag tycker att det blir mest en massa upprepningar.

Jag gjorde ett arbets EKG i förra veckan, men fick sluta efter en stund för att blodtrycker blev för högt. Så nu äter jag fler piller till frukost.

Tecknet att man är gammal kanske är hur många tabletter man hivar i sig på dagarna(no comments from some, I can read your mind).

Men i hälsans spår så har jag nu trätt in i piller åldern.

Jag skulle hellre vara i "pillertrillarens" ålder, men vem har bråtom, man kommer väl dit, vad det lider.


// P&K till mina flickor

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kelm Buhr - 5 augusti 2008 11:08

Sätter man en man(nu är det väl nga som har vissa invändningar mot just det substantivet och att det skall beskriva mig) på en moped, så är tidsresor möjliga. Det var just det som hände mig på min resa i fädernes spår. Vad gör en grabb som vill stila...

Av Kelm Buhr - 2 juni 2008 13:43

Värmen. Jag skulle vilja att det var så här året om. Hoppas bara att det håller i sig lite längre än det brukar. Jag har lite ont i munnen idag. Morgonen började hos fröken "hygglo " som rotade runt bland tänderna. Annars är det lungt. Varmt och härl...

Av Kelm Buhr - 29 maj 2008 13:41

Jag skrev. Men nu är sommaren här och man har kanske annat att göra än att uggla inne. Jag rusar(med cykel) till och från undersökningar. Äter piller på morgonen. Men inga piller på kvällen. Ultraljud på njurar och av hjärta. Nu kanske jag får det sv...

Av Kelm Buhr - 5 maj 2008 13:45

under solen. Har varit till hyglonisten med tänderna(undrar när man kan skicka dem dit bara för skrapning och polerning).Skall dit på torsdag för slutlig bedömmning. Har oxå varit och tagit njur-prover för bedömning nästa vecka. Hoppas att jag får MV...

Av Kelm Buhr - 2 maj 2008 10:50

Det händer inte mycket i en liten stad som Varberg och händer det ngt så är det inte alltid av godo. Hade inbrott i bilen under helgen. De hade slagit in en bakruta och försökt att tjuvkoppla den, men inte kommit längre. Det var tur för tjuvarna det,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards