Alla inlägg under april 2008

Av Kelm Buhr - 21 april 2008 13:47

Tänk att idag är det så fint väder, varmt och soligt.

Sitter här och är varm om kroppen, men kall om händerna.

Jag fick en katt igår. Jag har bara sett en fjärdedel av huvudet. Verkar påminner om Natalies Pelle, jättesöt. Aslan skall den heta.

Nu tog jag av mig jackan, så nu fryser jag om kroppen oxå. Men då är det ju lite mer jämt fördelat.

Jag har ju en liten släng av Monkfobi, så det blir nog bra.

Så här ofta har jag inte knäppt händerna sedan söndagsskolan.

Man får ta det onda med det goda.

//P&K till mina flickor. 

Av Kelm Buhr - 14 april 2008 13:31

En del dagar är dystra, kalla, okänsliga.

Jag vet inte om det är specifikt måndagar som är sånna. Men det är iallafall vissa dagar som är färgade annorlunda än anndra. Jag längtar att få träffa flickorna och det är saknaden som bränner innanför locken, så att man tycker det borde synas på den ånga som läcker ut.

Men jag har svårt att vara dysterkvist längre stunder. Jag ser framemot att träffa mina underverk och hälsa på farfar på Öland. Hoppas det är snart


Av Kelm Buhr - 4 april 2008 14:11

Idag är det baddag.Varmt, blött, härligt med Illustrerad Vetenskap i mina händer och timmar passerande. Det är avslappnande för kropp och knopp.

// P&K till mina flickor.

Av Kelm Buhr - 3 april 2008 13:53

på att skiva in och referera mitt liv på detta forum.

Jag tycker att det blir mest en massa upprepningar.

Jag gjorde ett arbets EKG i förra veckan, men fick sluta efter en stund för att blodtrycker blev för högt. Så nu äter jag fler piller till frukost.

Tecknet att man är gammal kanske är hur många tabletter man hivar i sig på dagarna(no comments from some, I can read your mind).

Men i hälsans spår så har jag nu trätt in i piller åldern.

Jag skulle hellre vara i "pillertrillarens" ålder, men vem har bråtom, man kommer väl dit, vad det lider.


// P&K till mina flickor

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards